Nu är det väl snö i hela Sverige?

Det sa bara PANG(!) och så var det snöstorm i hela Sverige! Jag åkte hem till Nicklas igår kväll, när vi gick och la oss var det 1 decimeter snö och när vi vaknade var det 1 meter snö. Nästan iallafall. Det tog ingen lång stund att lista ut att vi var insnöade. Så vi försökte få ut bilen och få igång fyrhjulingen som vi tänkte skulle sköta skottningen. Men allt verkade ha frusit fast. Klockan tickade, vi blev mer och mer sena till skolan. Det blev som det blev och vi blev kvar hemma. Tillfälle för mig att kurera min förkylning i alla fall.

Det har snöat hela dagen och det kliade i fingrarna på mig, jag ville ha min kamera idag!! Jag var så nära att ta med den igår kväll när jag åkte. Men men, jag måste fota lite snö snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0