Den årliga fotoplågan!

Så hade den årliga foto-plågan anlänt och landat i min brevlåda. Jag snackar självklart om skolkorten! Jag blev snygg som vanligt. Seriöst varför blir man alltid missnöjd med skolkorten. Oftast är det väl bara en själv som tycker man ser ut som ett mongo, egentligen blir man inte så misslyckad som man säger. Ska jag vara helt ärlig hamnar det här kortet i högen för "bra" skolkort. Jag vet andra år som vi inte ens bör tala om.

Jag tycker våra kort kom ovanligt sent eller brukar de kanske komma såhär sent. Nu vill jag ha skolkatalogen så man kan se hur folket ser ut nu för tiden!





Kommentarer
Postat av: Patrik

blev ju bra:D

2009-10-12 @ 17:25:43
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Åse

de blev ju jättebra!

2009-10-17 @ 22:40:09
Postat av: Clara

De blev verkligen jättefina :)

2009-12-03 @ 19:44:50
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0