Intervjua kommande stjärnor?!

Ackrediteringen är fixat till Rookie-festivalen. Ackreditering är sådant tidningar och andra medier kan söka för att få tillstång att intervjua, ta bilder etc. på till exempel festivaler, konserter och annat liknande. I det här fallet är det jag som ansökt om ackreditering för vår skoltidning Frizon.

Nu har jag skickat iväg ett par mail till de som jag ska intervjua och hoppas det säger ja!! Jag har två favoriter som jag verkligen, verkligen vill intervjua. Vore så himla roligt!! :) Hoppas, hoppas!

Här har du länkarna till bandens myspace som jag mailat. Någon du tycker är bra? Vilka tror du kan bli Sveriges nya stjärnor?

Hoffmaestro & Chraa, (som är headliner)
Seven Days Story, (Funeral for me är en mycket bra låt)
Osten af Mozarella, (för mig ganska okänd. Men verkar vara en skön rappare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0