Oskar Linnros i Linköping

Ååh jag längtar! Oskar Linnros spelar i Linköping, äntligen ska jag få se honom. Det har varit ett antal tillfällen denna sommar som jag kunde ha sett honom men inte gjorde det. Denna gång smiter han inte undan. Kanske springer jag upp på scen och ger honom min kärleksförklaring eller så bara friar jag direkt... eller så kanske jag inte vågar. ;) Jag får nöja mig med rösten, looken och att få vara ganska så nära i alla fall.

Dags att fota lite till en planerad ny bloggdesign.



Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

fin bild !

2010-08-16 @ 12:28:33
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Det är så att jag skulle döda för att få en invite till bloggsvar, vetifan hur man får tag i en liksom. så jag undrar om du har en över att ge till de fattiga? haha! skulle verkligen vara galet snällt.

2010-08-17 @ 14:56:06
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0