Så var sommaren över


Sommaren drar sig mot sitt slut. Det är kallare och det känns i luftet att hösten är påväg. De som varit hemma över sommaren flyttar och börjar skolan. Det regnar oftare. Och så var sommaren över, men mina minnen har jag kvar.

Saker som hänt
  • Jag har skrattat som aldrig förr
  • Jag har varit ledsen som aldrig förr
  • Jag har spelat väldigt mycket kubb
  • Jag har varit i Stockholm och hälsat på min vän
  • Jag har sminkat en kille
  • Jag har fotat studenter
  • Jag har haft mina allra första planerade modell-foto-session
  • Jag har varit på Malmöfestivalen
Saker som kommer att hända
  • Jag ska åka till Spanien en vecka
  • Jag ska se Blue Man Group

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att åka till Spanien!

2010-08-31 @ 14:24:14
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0