Dags att skicka julkort


Illustrationer: Jag

Jag har för mig att om man vill skicka julkort så är det denna vecka som gäller, om de ska komma fram innan jul. Visst det kanske känns omodert att skicka kort i jul nu när både mejl och mms finns. Men jag jag gillar ändå känslan av att ha ett handskrivet julkort i handen. De senaste två året har jag gjort mina alldeles egna julkort med bilder jag illustrerat eller fotat så tror jag fortsätter med det även i år. Skickar ni traditionella julkort?

Nu sitter jag och filurar på årets julkort... Bilden ovan är ett förslag.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, jag skriver ganska mycket men nu har det inte blivit på ett tag faktiskt. Har varit svårt på något sätt, vet inte varför... Men jag älskar precis som dig att göra personporträtt. Har du gjort det med många alltså? :)

2010-12-14 @ 12:00:50
URL: http://slipsens.se
Postat av: liindblaads

dagens lucka e öppnad, kolla om de va du, annars anmäl dig till morgndagens

kram

2010-12-15 @ 08:27:58
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0