Snart fyller Raffe år!



Just nu är 12 februari ett datum som jag absolut inte får glömma. För då fyller brorsbarnet Ralf år.
Denna bild tycker jag illustrerar den dagen väldigt bra, på sin födelsedag ska man vara glad och det vill jag påstå att Ralf är jämt!!

Jag är med och tävlar om en almanacka hos snyggastdesign.blogg.se. Wish me luck, eller var med du med!

Ps. nu ska bloggandet komma igång igen. Jag vet att det varit segt ett tag, men jag tror det flesta vet hur skolan helt plötsligt kan ta över ens liv!

Förresten i Illustrations tävlingen vann Fatma. Bilden kommer förmodligen upp ikväll. Hoppas hon blev nöjd och glad!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du är med och tävlar!

2010-02-11 @ 22:51:12
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0