Förväntningar till Ukraina-resan!

Imorgon åker jag!

Jag kommer...


... få stå när jag går på toa och kissa ner i ett hål i marken!
... bo med en ukrains familj tillsammans med en klasskompis, Harriet.
... göra många olika grejer med barnen i Parostokskolan, som vi ska tillbringa nästan hela dagarna med!
... träffa Poltavas borgmästare!
... ha lektioner i photoshop till ungdomarna i skolan vi besöker.
... äta annorlunda mat som förmodligen kommer både vara god och äcklig.
... besöka Ukrainas största köpcentrum!
... köpa en pälsmössa!
... se en helt annat kultur och vara i ett land jag aldrig besökt!
... inte uppdatera så mycket på bloggen. Men destu mer när jag kommer hem! :D

Och förmodligen kommer det hända mycket, mycket mer. Min tillgång till internet vet jag inte hur den ser ut. Men om jag får chansen ska jag försöka visa lite vad vi pysslar med!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: för vadå ? :)

jo det är bra här <3

2010-01-16 @ 12:00:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det kommer bli en riktigt bra upplevelse! :)



haha javisst var jag rolig... asg

2010-01-16 @ 12:37:07
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0