Första dagen, det nya jobbet

Jag kom nyss hem. Dag ett på det nya och första jobbet, Tidningen Vimmelby, är avklarad och vi fick komma hem lite tidigt idag. Nu har det satt igång och det känns på riktigt. Tidiga morgonar, nya kolegor och planera massa lunchlådar (vilket är extremt tråkigt). Idag har vi sålt annonser, försökt få iordning på kontoret och planerat för nästkommande dagar. Det är inte mycket att hurra över än så länge, men imorgon kanske vi får en dator. Förhoppningsvis. Kan ju ta med kameran imorgon och visa den lilla skrubb vi kallar kontor.

I övrigt kan det här bli bland de bästa sommarjobb som jag någonsin haft. Jag har verkligen haft tur som fick ett så roligt jobb. Att får göra det som jag tycker om direkt efter skolan. Skriva, layouta och fotografer en hel sommar och kanske även lite i höst. Jag kommer inte vakna varje morgon och tycka det är en pina att går till jobbet. Det är det viktigaste när det gäller jobb tycker jag. Att trivas är prio ett.

Nu ska jag redigera lite bilder från när jag fotade Adelinn. Några bilder kommer upp ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

det är varmare redan idag, 25 grader och soligt :)

2010-06-21 @ 15:10:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0