Visste du...

  • att jag pratar - om väldigt mycket konstiga saker
  • att jag vill ha - en stor kram, kramgo som jag är
  • att min senaste puss - var smaskig
  • att min första riktiga kyss - var bland träden och massa skuggor
  • att kärlek är - som att rulla i hästbajs och inte få duscha efteråt ;) (ibland i alla fall)
  • att jag gillar  - sommar, sol och bad, och små söta drinkar på någon härlig tropisk ö
  • att jag alltid kommer att - ha mina minnen kvar för resten av livet
  • att min mobiltelefon är - ingen Iphone
  • att jag hoppas - att jag kommer vinna några miljoner? Pengar är inte allt men det gör livet så mycket lättare
  • att jag verkligen vill - ha fler timmar per dygn, dagarna går för fort


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jaa, eller så har den älgparken fått inspiration av den du var på ;) den som vi har här och som vi känner har funnits i 15 år :) men roligt att de finns sånt. för tyskarna är galna i de ;)



jag kom hem från sommarstugan nu, vatt där sen fredags :) läs mer i senaste inlägget :)



händer annars?

kram

2010-06-20 @ 17:24:04
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

roligt inlägg :)

2010-06-21 @ 09:52:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0