Jag har blivit med Ukrain

Vissa skaffar barn, andra skaffa hund. Jag har skaffat Ukrain!

Nää skämt och sido. Den här veckan ska jag ha en liten inneboende från Ukraina i mitt hem. Våra vänner från Parostock Skolan i Poltava är på besök. De som vi besökte i Januari (klick). Natacha som jag bodde hos sover över hos mig. Varför ska det alltid vara så stelt såhär första dagen. Hoppas det blir bättre imorgon vid frukosten.

Kommunikationen är väl det som traglar mest. Min knaggliga engelska, hennes knaggliga engelska och mamma & pappas knaggliga engelska. Våra samtal är lite knaggliga helt enkelt. Men hon är söt och rar i alla fall!




På bilden: Qrill och Natacha

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon söttoppen , hur mår du? Här är det grymt! Ska snart åka till sthlm, har du något skoj planerat idag?

2010-05-28 @ 09:38:28
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0