Var klok gör en fotobok!

Sponsrat inlägg av fotoklok

Håller på att göra en fotobok, perfekt när snön faller utanför. Har kurat ner mig med varm choklad och kollar på gamla bilder till mitt album. Jag gör min bok på fotoklok.se. Har kollat många sidor att beställa fotoböcker från. Det finns ju tusen att välja mellan.

Snabbt och enkelt
Tycker fotoklok verkar toppen, det är enkelt att använda. Man kan antigen göra fotoboken från scratch och lägga in sina bilder en och en i taget. Är man lite latare och inte orkar det kan man klicka i vilka bilder man vill ha och sen sköter programmet resten. Supersmidigt!
Programmet man gör boken i är gratis att ladda ner och finns för både PC och Mac. Något som jag tycker är ett stort plus är att man kan lägga upp bilder i TIFF- eller PSD-format. Nu slipper jag göra om alla mina redigerade bilder till JPG. Det finns även massa effekter och roliga ramar man kan experimentera med, så man kan ge sin bok en personlig touch.

Passa på

Gör en fotobok och ge bort i julklapp. Hos fotoklok kan man beställa sina produkter ända fram till den 21 december och hinner få dem levererade till Julafton. Klicka här för att komma till Fotoklok.se.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt! Något sånt skulle man ju tänkt på, jag och mina systrar har redan bestämt oss för att ge en fotobok till våra föräldrar i julklapp men vi tänkte skriva ut foton och klistra in i en bok istället ^^

2010-11-26 @ 23:15:09
URL: http://annalds.blogg.se/
Postat av: Filippa

Oh, jag som ska beställa en bok till mina grannar i julklapp... Perfekt ju!

2010-11-27 @ 01:27:10
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Maria

Fotoböcker är verkligen uppskattade julklappar! :D Jag gjorde en till min faster förra året och den blev jättefin. :)

2010-11-27 @ 23:40:57
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0