Jag har förlorat 3D oskulden

Jag har blivit av med min 3D oskuld. Jag har nu sett Resident evil afterlife i 3D på bio. Det senaste och mest omtalade inom bio och tv-världen. Jag är lite senare i utvecklingen än vad de är i storstäderna som redan har visat nästan alla filmer i 3D, men så är det när man bor i en småstad.

Nu har jag gjort det. Det var inte så spektakulärt som jag trodde att det skulle vara. Jag störde mig mest på allt småflis, glassplitter och pistolskott som kom flygandes mot ansiktet. I övrigt tycker jag 3D är en cool effekt och även att det inte höll måttet på mina förväntningar, så kan jag tänka mig att gå på 3D-bio igen.

I reklamen kom även en förhandsvisning av SAW 3D i 3D. Den verkar helt fruktansvärd, sågblad och spjut och läskiga maskiner som känns som de ska krossa en. Den måste vara hemsk i 3D. Det är nästan så man vill se den, bara för att. Huuh, får se om jag törs.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha, jag skulle aldrig våga se Saw i 3D!

2010-10-02 @ 12:35:45
URL: http://colourslide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0