Natten till idag blev imorgon

Dagarna rasar fram i rasktakt och det var inte försen efter lunch jag insåg att det var tisdag och inte måndag. Vad hände? Ibland tror jag att jag tappar bort dagarna, de ligger någonstans undangömda och bortglömda. Så någon dag kommer jag att hitta dem och då får jag massa dagar extra istället att göra sånt som känns viktigt just då. Men just nu ska jag sätta fart med att fila på min nya bloggdesign och imorgon är det tårtkalas hos min efterlängtade och "föredetta" arbetskamrat Micha.

Tänkte även nämna det att jag har en planerad photoshoot imorgon tidigt på morgonen klockan 8.00 är planen. Så får ställa klockan tills imorgon. Inte nog med att jag går upp tidigt så ska jag inte foto med min kära Nikon D80 utan med en Nikon D3x. Det ska väl gå bra lite mer avancerat bara.

Ha det bra så länge, jag bjuder på ett skratt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh så glada vi ser ut =) Mer sådant till livet!

2010-09-28 @ 17:42:24
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0