Oskar Linnros vs. Daniel Adam-Ray

I Spanien längtade mina vänner hem till nära och kära. Den jag saknade mest var Oskar Linnros och hans platta Vilja bli. Ett leende sprider sig på läpparna när jag tänker på att han ska på höst-turné!! Dags att göra ett återseende av Oskar, får se vart det blir. Tyvärr passade inga av hans turné-besök mig så bra. Men det löser sig. Det gör det alltid.

Plus att jag längtar otroligt mycket på Daniel Adam-Rays album, Svart, vitt och allt däremellan, som kommer i mitten av oktober. Tror det kommer vara riktigt grymt och man kan ju hoppas på en höst/vinter-turné även för hans del. Synd att vänta är så tråkigt, jag får nöja mig med att hans nästa singel kommer inom kort!

Lite udda med en musik-uppdatering från min sida. Men så blev det nu.

Kommentarer
Postat av: lucke

nei nte ännu :)

2010-09-14 @ 18:40:35
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: KIKKA

FINAAAAAL!!

äntligen har vi kommit till finalen i vickans blogg!

Gå in och titta om du nominerats till final ;) <3



ps. om du inte gått vidare, FÖRSÖK NÄSTA VECKA FÖR DET VAR SÅ STOR KONKURANS DENNA GÅNGEN!!!!!

2010-09-15 @ 15:14:03
URL: http://viktoriians.blogg.se/
Postat av: adelinn

ÅÅH jag vill med se linnrosen ! :D ta med mig, snälla.



sv: det låter bra med ny design. kommer bli asfiint!



Nee tesa, jag skämtar inte. fattar inte hur jag kunde vakna såå jävla tidigt. somnade runt ett kvällen innan med. ah, 8 är med lite tidigt...9-10 är LAGOM ! :D

2010-09-15 @ 18:40:42
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0