Impulsiv Spanien-resa, underbart!

Jag vet! Okej? Det tog lite tid för mig att få upp bilderna från Spanien men nu är de här. Min Spanien-resa var impulsiv, billig och helt underbar. Det var skönt att få komma bort på lite avkoppling en vecka. I Spanien bodde vi och hälsade på Felicias kusin Angelica och hennes pojkvän. Tack för vistelsen och jag kommer gärna på ett nytt besök! Nu är jag åter hemma och tillbaka i verkligheten. Det regnar i Vimmerby och mitt rum luknar nystädat.

En vecka i Spanien, bilder och annat trams


Vi satsade på att få billigaste resan från Ryanair. Vilket inte riktigt lyckades men nästan. Så jag spionerade efter vem som norpade biljetten för 72 spänn

I Spanien åt vi god mat och en välgjord Paella.

Träffade och umgicks med spanska ungdomar. Killen med eld i örat hade en infektion och en brinnande rulle papper skulle tydligen dra ut infektionen och smutsen. Ganska vidrigt faktiskt.

Lekte med katter

En kväll gick vi ut och dansade på bacanal(?)

Shoppade lite en dag, lite var fel ordval. Jag shoppade så pass att jag fick sitta med 5 linnen och en tröja på planet hem för att väskan inte skulle väga för mycket.

Hela veckan var vi en hel del på stranden och i havet. Vi badade, solade och kollade på gigantiska sandslott. Vi var även i Spaniens största vattenland (inga bilder). Det var sjukt kul och jag har aldrig åkt så läskiga rutschkanor i hela mitt liv och jag skulle lätt göra det igen om jag fick chansen!

8 september åkte vi hem och det tog längre tid att åka från Norrköping till vimmerby än var det tog mellan Norrköping och Spaninen. Vi frös om fötterna och matchade våra sommarskor med vita stumpor. Snyggt?

Kommentarer
Postat av: KIKKA

BLI VECKANS BLOGG !!!!!

kommentera namn!(glöm inte skriva din blogg)

2010-09-13 @ 19:01:55
URL: http://viktoriians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0