Här händer grejer

Vet inte hur länge sen det var jag loggade in på blogg.se. Här på min blogg har det inte hänt mycket på utsidan men jäklar va grejer det har hänt på insidan. Förstår ingenting med alla knappar och nyheter och funktioner. Visseligen har det säkert varit såhär jättelänge redan.
 
Det är nästan ett år sedan jag skrev ett blogginlägg. Har jag det fortfarande i mig? Kan jag skriva? Stava? Jag har funderat många gånger på att ta upp bloggandet och nu gör jag ett försök. Så får vi se om det håller.
 
Jag kollar lite på att byta/göra en ny blogg. Wordpress sägs vara bra, fast jag gillar ju blogg.se. Och ett nytt bloggnamn vore kul. Någon som har ett bra förslag? Något kläm-checkt sådär?
 
Uppdaterar däremot oftare på instagram som verkar ha blivit det nya heta, eller?
@hazelsi

Kommentarer
Postat av: michael

tycker verkligen du ska börja blogga igen! ;) har du inga fotoprojekt på g som du kan dela med resultaten utav?

sv: ja jag tror får ihop det till 9 ;) man har ju skrapat ihop en del under åren. du lär väl ha typ dubbelt så många som mig nästan ;)

2012-10-09 @ 16:25:22
URL: http://colourslide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0