Dagens...

  • VILL HA: Balklänning
  • KLÄDSEL: Randig tröja och jeanslegging + concerve
  • FRISYR: Uppsatt
  • LÅT: Joshua Radin - Only You
  • PLANER: Utflykt till Linköping
  • SAKNAD: Pengar ;)
  • DUMMASTE: Magont
  • MISSLYCKANDE: Att vela hit och dit om det ena och det andra
  • DROG: Låtar men Melissa Horn
  • KÖP: Köttbullar och potatis
  • GODIS: Kinder Maxi!
  • HUMÖR: Förväntansfull
  • CITAT: "Jag får suga på den i camen" (Felle hörde en aning fel)
  • ROLIGASTE: Camen citatet

Bild på Felle. Ser nästan ut som vi har varit i Frankrike och vänt.



Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hej :D allt bra med dig en dån här härlig "sommar" dag då? :D Har du tagit året första dopp i havet än då? XD

2010-04-15 @ 12:33:36
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha det citatet hade jag glömt bort! :D

2010-04-15 @ 22:27:47
Postat av: Felicia

Jag tycker nästan att det ser ut som om att jag är med barn på bilden.., jag vet inte om det har att göra med att det blåser eller något :)

2010-04-15 @ 22:36:07
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0