Dag 2 - Därför bloggar jag

Min blogg startade jag som ett skolprojekt för att analysera och lära mig mer om att blogga och hur man skriver för att nå ut på ett bra sett på nätet. Jag gjorde en fotoblogg eftersom det är ett av mina störta intressen och nu har jag fortsatt med det.

Jag använder min blogg för att nå ut, uppdatera familj/vänner om mitt liv och främst visa upp mina bilder. Det är roligt när man kan få respons från andra utomstående på det man gör och sina intressen. Det är därför jag bloggar.

Tidigare inlägg:
Dag 1
Presentation av mig.
Dag 2Därför bloggar jag.
Dag 3Mina 3 största intressen.
Dag 4Mina framtidsvisioner.

Dag 5 - Min familj

Dag 6 - En dagens-lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0