Dag 3 – Mina 3 största intressen

Foto
Jag har nog under hela mitt varit intresserad av färg och form och av att skapa. Jag gillade att måla och pyssla som liten och det hänger fortfarande i. Jag köpte min systemkamera år 2008 och sen dess har den hängt vid min sida. Jag gillar att fota det mesta men jag tycker nog bästa om att fota människor, portätt och gärna moderiktiga bilder. Att kunna gestalta något vacker på bild är underbart.


Upplevelser
Att uppleva saker är det ett intresse? Jag älskar i alla fall att få komma ut hitta på saker, se saker, utvecklas. Att resa och uppleva är ett av mina stora intressen. Jag har som mål i livet att besöka alla länder minst en gång. Ett mål som jag vet kommer ta lång till att uppnå men det är ju fullt möjligt. Jag är inte den som säger nej när det är något kul på gång.


Skriva/Journalistik
Att skapa och vara kreativ är något jag alltid varit intresserad av. Ord, hur ord bildas, hur man sätter ihop meningar, förvränga så ord får en annan mening eller hitta på egna. Jag gillar att skriva men det är inte dikter och noveller under mer journalistiska texter som berättar om något verkligt. Att intervjua en person och få berätta för andra i text, dokumentera en händelse eller skriva ner mina egna tankar och funderingar till en krönika.

Tidigare inlägg:
Dag 1
Presentation av mig.
Dag 2Därför bloggar jag.
Dag 3Mina 3 största intressen.
Dag 4Mina framtidsvisioner.

Dag 5 - Min familj

Dag 6 - En dagens-lista

Kommentarer
Postat av: adelinn

Du är så duktig du tesa!

på både att fota och skriva.

puss

2010-12-09 @ 00:29:50
URL: http://adelinn.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Du ahr ju samma intressen som mig nästan. Men skriver du mycket eller? :)

2010-12-11 @ 14:17:29
URL: http://slipsens.se
Postat av: ELI

Älskar de två första översta bilderna! :)

2010-12-14 @ 06:01:08
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0