Mors Dag - dags att hylla de bloggande mammorna

Idag är det mors dag och det hoppas jag att ingen har glömt bort. Min mamma är förtillfället hos sin mamma i Eskilstuna men hon kommer hem till kvällen. Så länge tänker jag hylla några bloggande mammor. Som orkar blogg samtidigt som de har en söt unge att ta hand om. Dessa är kanske inte de typiskaste mammabloggarna. Men det är bloggar som jag inbland kikar in på och de är stolta mammor allihop!

hannabjorkstedt.blogg.se
En blogg som jag ofta kikar in på är fotografen Hanna Björkstedts blogg och hon har ganska nydligen blivit mamma. Tänk att ha två grymt duktiga fotografer som föräldrar. Det blir nog många fina barn och familje bilder i den familjen.


denize.se
En "typisk" ung mamma blogg där Denize berättar om sin vardag som hon delar med sina två bar Emilia och Elian.
Första barnet dotterna Emilia fick hon som 15-åring och därefter kämpande hon som ung ensamstående mamma. Nu 5 år senare har hon även andra barnet, sonen Elian och den lilla familjen njuter av varje dag som den kommer.


spiderchick.nu
En blogg med humor och roligheter som drivs av en härlig mamma med sin lika härliga unge. En mammalediga Moa som bjuder på allt från sin vardag med en rolig och personlig touch.


www.alltforforaldrar.se aka Vimmelmamman
En riktig super mamma som tar sig igenom cancern med leendet på läpparna och tar dagarna som de kommer. En vimmlande mamma som myser med sin son och man om dagarna.


annlouise-sjostrom.com aka En bulle ur ugnen
En härlig blandning av vackra foton på allt möjligt men så klart mest på sonen Charlie. En mamma full med kreaktivitet och en positiv inställning på livet.

Kommentarer
Postat av: Patty

hade ingen aning om att Hanna blivit mamma, känner mig lite efter nu.



Fööööresten; räknar man tecken med eller utan blanksteg?

2010-05-30 @ 13:35:25
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo min dag har varit bra :)

hur mår du då?

lugnt ;P

2010-05-30 @ 15:36:58
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: tilda-[Foto&Design]

sv: Tack!:D

2010-05-30 @ 15:51:38
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0