Tjej-kväll på MaterialMännen

Tjejkväll var kanske att ta i men många kvinnor/damer var det där. Material Männen är kanske inte första stället man tänker på när det gäller tjejkväll och det var en aning speciellt. Man fick testa på att tapetsera och kakla. Så var det som jag trodde en massa tävlingar, men det var inget viktigt för vi vann inte! Så nu släpper vi det.
Annars var det lite mysigt med mat och dryck ett gratis läppsyl och en tidning fick jag med mig hem iallafall. På torsdag blir det tjejkväll igen fast i Västervik och då blir det lite mer tjejiga grejer skulle jag tro, med sminktips, mode och sådant. Nu ska jag sova, ni kan ju underhålla er med dessa bilder en stund.



Allt började med en väldans massa badankor!


Mamma körde sura-minen-looken hela av kväll.
Hon trodde hon skulle få mer mat än de andra på det viset.



Det blev tipspromenad..


... vissa var seriösare än andra? "Vilken väger mest guld eller bly, Janne?


Jag stod mest i ett hörn och fikade.


Och Jenny såg allmänt trevlig ut och minglade med gästerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0