Dag 1 – Presentation av mig

Basfakta
Namn: Therese Hasselkvist
Ålder: 19 år (födelsedag, 8 mars)
Bor: Vimmerby, Småland, Sverige
Intressen: Fotografera, träffa nya/gamla vänner, mysa, dansa... etc..
Relationsstatus: Singel

Onödig information
Jag hatar tomater
Jag har besökt 5% av jordens länder
Jag har ett gosedjur som heter Pölsa
Jag har en man i vår pool, han heter Jens
Jag har träffat Supermario
Jag har suttit i Lisebergskaninens knä
I somras satsade jag på en karriär som inlinesproffs, nu i vinter kanske det blir snowboard?

Är det något annat ni undrar får ni väl ställa en fråga..




Tidigare inlägg:
Dag 1
Presentation av mig.
Dag 2Därför bloggar jag.
Dag 3Mina 3 största intressen.
Dag 4Mina framtidsvisioner.

Dag 5 - Min familj

Dag 6 - En dagens-lista

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack för att du ville vara med i dagens blogg besök min sida för att se om det var du som vann:)

2010-12-06 @ 20:51:36
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0