Fylld av planer!

Upp med tuppen, eller inte riktigt men jag ställde klockan på "tidigt" för en arbetslös. Solen skiner och det är väl dags att gå till arbetsförmedlingen. Tänkte jag skulle vara där och hänga på dörren när det öppnar. Det har gått fem dagar sen jag kom hem från Spanien. Det har gått så fort och för mig känns det som jag precis kommit hem. Jag har haft fullt upp de här dagarna och mer har jag planerat in i almanackan. Vem påstod att livet som arbetslös var en lugn tid, men det är väl ändå dags för mig att kolla arbetsmarknaden och lite skolor.

Dags för frukost och GOD MORGON förresten!

PS. Har börjat planera en uppdatering av bloggens utseende. Fotat lite. Spännande? DS.

Kommentarer
Postat av: adelinn

åh vilken mysig biild !



PUSS

2010-09-14 @ 09:24:20
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0