Industriarbetare i en månad

Det har gått 30 dagar, det gick så fort och nu har jag jobbat som industriarbetare i en månad. I bokbinderiet har jag jobbat och slitit, packar tidningar, lägger gimmicks och kör handtruck med 100 kg tidningar på. Rutinerna börjar fastna, men jag tror inte industriarbetare är min grej. Men det är intressant och kul att ha testat det med. Hur ska man veta om man inte prövar.

Idag slängde jag mig in i nästa jobb på reklambyrån Stegra. Efter en dag trivs jag bra, men jag ska inte ropa hej ännu. De senaste månaderna har varit intensiva med många jobb-byten. Från fotograf till bokbinderiarbetare och nu formgivare. Vad blir nästa steg?


"Man ska vara glad, även på jobbet!" Bild från i somras.

Kommentarer
Postat av: LISA

sv: Hon ska ringa mig snart, ska försöka att komma ihåg att fråga :) Har inte frågat tidigare, hon har varit sjuk.

2011-04-10 @ 18:24:18
URL: http://petterssonliia.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Kul att du var med och tävla! :)

2011-04-14 @ 07:31:55
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0