Plattångs-obduktion

Det är nog bara jag som lyckas med en sån här sak. På bilden är resterna av min ganska så nya plattång. Den låg där på golvet som den brukar göra alla andra dagar i veckan. Den tar inte plats men den kanske är en aning i vägen ibland, men bara ibland. 

Hur som haver så lyckades jag trampa på den och den bara föll isär. Mitt itu och allt där inne rann ut. Inte nog med det så är jag självklar där och pillar med sladdarna till plattången som fortfarande sitter i uttaget. Fick en stöt genom hela armen, men ingen större skedd... Aj... Nu har jag fipplat ihop alla delar, den fungerar men själva studs-funktionen är helt paj. Det fattas en liten fjäder som jag hittade under sängen idag. Får se om jag ger mig på att försöka fixa den.

Jag blir inte ens förvånad längre!

Tyvärr en ganska dålig bild från min mobilkamera. Då mina andra bilder låg på min digitalkamera som försvann i Oslo :( Men antar att ni ser vad som hänt.

Kommentarer
Postat av: Micha

Vilken elektriker du blivit! ;)

2011-11-22 @ 23:33:38
URL: http://colourslide.blogg.se/
Postat av: adelinn

skämtar du?! försvann din kamera i oslo?!?! unge,

2011-11-29 @ 18:59:54
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0