Packningsångest!

Finns det något jag verkligen ogillar så är det att packa. Antingen tar jag med mig för mycket eller för lite. Jag hade inga som helst problem att packa min feta rygga i somras under alla resor och festivalupptåg. Men det är ju såklart roligare och mer lättpackat att trycka ner sommarkläder i väskan.
 
Svårast är det att packa såhär års. Är det kallt, varmt, kommer det snö eller regn, vad behöver jag? Så mycket att tänka på. Jag rotar fram alla kläder jag har i garderoben. De hamnar på sängen, på golvet och ett fåtal i väskan. Kommer jag någonsin bli bra på att packa? Kan man gå en kurs i att packa smart? Den skulle jag gärna gå i så fall.
 
Imorgon bär det av till Värmland som första destination och sen vidare till Stockholm.
 
Här är en bild på mig och Linnea under WOW (way out west-festivalen) i Göteborg. Glada och lyckliga och bodde i en bil där vi kunde packa in hur mycket vi ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0