Vart tog fotoglöden vägen?

Äntligen! Nu skickade jag in sista uppgiften till en av mina kurser, Digital bildbehandling. Här nedanför får ni se två av mina bilder från slutprojektet.
 
Men jag undrar och undrar och undrar. Vart tog fotoglöden vägen? Alla idéer, tankar och motivationen är som bortblåst. Jag har inte fotograferad med den där glöden på så länge nu. Det är tråkigt. Jag som tyckte det var så himla kul. Nu känns det mest som krav och tvång. Blev pressen för stor, gick jag vilse eller tappade jag en skruv? Jag vet inte vad jag vill med något; framtid, engagemang, mål. Det mesta känns ovisst och osäkert.
 
Kanske är det dessa hjärnspöken som gör att jag har svårt att sova om nätterna...

Kommentarer
Postat av: NJ

Fortsätt ta bilder you should, för du är en grym fotograf. X

2012-10-14 @ 08:49:42
Postat av: Vanessa

Sluta inte ta bilder! Du är ju jätteduktig! :D

2012-10-29 @ 21:11:24
URL: http://valmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0