Vad har man grejen till?

självportträtt


Ha Ha Ha! Idag fick jag hem den där grejen. Grejen jag inte har en aning om vad man använder till, gör med och som tydligen Jamie Olliver alltid använder. Den där kryddgrejen telefonförsäljaren packade på mig. Ibland är jag aldeles för snäll och köper en massa skit jag inte behöver. Visst låter de så gulliga på telefon, och allt är ju så himla bra och billigt. Köper man inte deras varor är man en hemsk och förfärlig människa. Ja ibland verkar det som det iallafall. Hon babblade på så länge och på något sätt var jag ju tvungen att få tyst på henne. Ända sättet var att handla deras prylar.

Och nu har den kommit, den där grejen som jag inte vet vad det är, grejen som tydligen Jamie Olliver alltid använder. Man har den till kryddor, tror jag i alla fall. Tre tidningar fick jag på köpet med, så jag kan laga min mat alldeles själv. Visst är det kanon! Nu kommer de säkert ringa ännu mer och då får jag fler prylar som jag inte behöver.

Har du hamnat i samma situation, när du känt att du nästan måste handla från telefonförsäljaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0