SACO-mässan

Igår var jag med skolan på Saco:s mässa. Det fanns en hel del att kolla på. Olika univeritet och högskoler var där och berättade varför man skulle gå på deras skolan. Vissa delade ut på det ena och det andra, allt från godis och läsk till tandborstar och flugsmällor. Jag fick i alla fall 3 kalaloger, 10 papper, 2 läsk, 4 pennor, tuggumi, en ballong och mycket annat med mig hem.

Det bjöds även på en drös med seminarier som jag tyckte verkade intressanta. Vissa var mer intressanta än andra. Bäst tyckte jag om den med studieteknik. Kommer vara riktigt användbart och han som snackade var suverän!

När jag åkte dit visste jag inte vad jag ville. När jag kom hem visste jag inte mycket mer. Men nu vet jag vilka skolor som finns där ute. Kanske kommer jag att börja på något av alla univeristet eller högskolor som var där. Inte ens jag vet.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

gokväll!

allt bra? :D

2009-12-05 @ 18:12:47
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Istället för å se julkalendern på tv så kan man se ett avsnitt av greveholm varje dag på youtube :)

2009-12-05 @ 18:13:28
URL: http://olilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0