Liseberg: Karuseller, kaniner och möss!

Som tidigare berättar var vi iväg till Liseberg. Det har blivit av en tradition en sommar kan inte gå utan att jag åker till Göteborg för att leka av mig i karusellerna på Liseberg.

Händelser denna Lisebergs-resa:
  • Åka massor med karuseller, allt gånger 2 typ
  • åkte till och med Sagostlottet två gånger, superskönt att vila fötterna där. Mys!
  • Matade möss med Popcorn, sweet!
  • Kollade på fågelungar
  • Åt på MrBurger
  • Gick Spökhuset Gasten och kissade nästan på oss
  • OCH! Satt i Lisebergs-kaninens knä
Vi var som små barn hela dagen, galet.

Felicia och jag fick sitta på varsitt knä hos Liseberg-kaninen.

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

För att bli bättre på något måste man kunna tåla kritik. Både negativ och positiv. Och jag ser egentligen all kritik som positiv. Så, jag skulle jätte gärna vilja höra just DIN synpunkt på hur jag ska kunna förbättra mig. Vad tycker du om min blogg egentligen? Vad får du för uppfattning hur jag är? Är det något jag gör som är mindre bra eller kanske nästan dåligt? SKRIV OCH BERÄTTA!!!!!

2010-08-12 @ 17:36:09
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag var på Liseberg igår :)



SV; Åh, fusk! Jag hittade inte den :(

2010-08-12 @ 20:21:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: josefine

Vinnarna av dagens blogg är utsedda! Kika in och kolla om någon av dem var du! :)

2010-08-13 @ 06:51:24
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0