Malmö - Nu kör vi!

Helgen är slut och jag har kanske vilat upp mig efter Malmöfestivalen. Det har varit bland de roligaste veckorna i mitt liv och jag har skrattat så jag fått kramp i käkarna. Dagarna har varit fyllda med bra musik, trevligt folk och extrema skratt. Finns inte mycket att klaga på och äntligen fick jag min festival för denna sommar. Och på onsdag drar jag iväg till Spaninen.

Så här har ni min vecka under Malmöfestivalen i bilder

Vi åkte men tog oss bara till bensinstationen innan Rikard fick motorstopp.

Gjorde konstiga miner

Åkte roliga karuseller som snurrade högt upp i luften

Macke kom och jag blev en adopterad syster till honom

Spelade sanning och konsikvens

Såg många bra konserter: Melissa Horn, Lars Winnerbäck, Johnossi, Perikles, Pascal, Maskinen, Familjen, Helt Off, Band of Horses och såklart Oskar Linnros och många fler.

Mer fula miner...

... och vi gjorde fula miner samtidigt som vi var på bra konserter
Väntade på bussen varje dag

Vi träfffade Sean Banan

Blev ihopflätad med min nya bror
Vi skrattade av lycka

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder!

2010-08-30 @ 13:58:04
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: Felicia

ÅH! Kommer aldrig att glömma den bästa veckan denna sommar! :D

2010-08-30 @ 16:40:51
URL: http://sumseven,blogg.se
Postat av: Josephine

Åh häftigt, jag har också tänkt söka dit. ;) vet du vem det är?

2010-08-30 @ 19:55:52
URL: http://originalexplicit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0