Dag 7 - Några av mina favoritbloggar med beskrivning

Jag följer inte så många bloggar slaviskt. Eller det finns nog ingen blogg som jag följer slaviskt. Men jag har några som jag kommer tillbaka till med jämna mellanrum och två av dem är Nevnarien och LeLove.

Nevnarien
Bloggen Nevnarien drivs av Elin Kero från Jönköping. Det är en bild- och fotoblogg, som jag tycker ger mycket inspiration till resten av oss fotointresserade ute i världen. Hon vet hur man driver en bra blogg och får verkligen rätt balans mellan fotografin och vardagslivet.


LeLove

Jag säger bara såhär, men kan väl inte annat än älska LeLove. De underbara texterna om kärlek och vackra talande bilder. Jag finner inga ord, denna bloggen är bara underbar helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0