Bättre lycka nästa gång

Jag ska vara helt öppen och ärlig nu och säga att loppisen gick inte alls så bra som vi hade hoppats på. Jag har varken fingrar eller tår kvar, de frös nog fast i loppisståndet och för det tjänade jag 30 ynka spänn. Men även att det var kallt och vi frös så hade vi varandra. Det kanske inte var värt att stå 3 timmar i kylan men bättre lycka nästa gång och då kanske det är lite mer folk ute på stadens gator. Vad är väl en förlust när man kan ta en chans igen sen i vår.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag har intervjuat Familjen, Joel Alme, Jonathan Johansson och Britta Persson bland annat. Jag håller med dig om att Daniel Adams-Ray ligger högt upp på listan. Men jag skulle säga Robyn eller typ Kristian Luuk. Händer i helgen då?

2010-12-17 @ 22:17:58
URL: http://slipsens.se
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Äsch då, vad synd =/ Men bra initiativ tycker jag i alla fall! =)



SV: Jag har skrivit 150 sidor och har nog minst 300 kvar =P Men ska försöka renskriva så att jag har 200 färdiga sidor när jullovet är slut =)

2010-12-21 @ 06:44:32
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0