Borta bra men hemma bäst, eller?

Nu är jag hemkommen från vår tripp till Stockholm. Det har varit tre fantastiskt bra dagar och vi har väl gjort något hela tiden. Det har bjudits på många skratt, mycket flumm och kanske att vi var något seriösa där emellan. Sitter och kollar igenom alla dessa bilder som ligger på kameran och då är det bara mina egna bilder.

Nu är jag hemma, de flesta är på Emmaboda, andra på Putte i Parken och resten jobbar. Vad ska jag kunna tänkas hitta på. Lite ångrar jag att jag inte tog det där tåget till Karlskoga för Putte och hans Park, men så kan det vara. Lika bra att blicka framåt för jag känner på mig att det kommer bjuda på andra äventyr!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Rubriken stämmer bra! :)

2010-07-29 @ 14:13:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0