Ibland är just nu

Ibland händer det inte mycket, ibland är just nu. Jag vill mycket mer. Om cirka en vecka kan jag göra något åt saken själv. Jag vill hinna med att sova. Och för tillfället är jag extremt sugen på att åka till Liseberg eller kanske Skansen, Kolmården vore ju kul eller en liten road trip. Man kan säga att jag vill göra en utflykt helt enkelt.

Den här sommaren har än så länge varit sjukt bra och helt fantastisk. Jag vill inte att den ska ta slut, den har ju precis börjat. Sommaren borde vara ett par månader längre, tycker ni inte det?

Kommentarer
Postat av: sagaaa. fotoo&vardag

Svar: Idag ska jag njuta av solen som står högt uppe på himlen! Allt bra?

2010-07-15 @ 13:54:58
URL: http://sagakortesaari.blogg.se/
Postat av: Josephine

Nej, några månader till hade absolut inte varit fel!

2010-07-15 @ 14:10:24
URL: http://originalexplicit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0