Jag samlar tydligen vuxenpoäng

Jag fortsätter att ta mina små steg mot vuxenvärlden. Jag har skaffat ICA-kort. Sitter och fyller i det nu, snart ät jag inte längre någon liten unge. Igår åt jag lunch ute, idag skaffar jag ica-kort. Vad blir nästa steg?

Jag tar ett för varje dag som går. Jag är bara 19 år men har redan börjat åldersnojja. Vad ska hända med mig? Vad ska jag göra i höst? vad vill jag bli? Det är inte lätt att bli vuxen, då måste man ta så många svåra beslut och jag är rädd att jag kanske väljer fel. Samtidigt så, vad tusan gör det. Jag har ju många år kvar av mitt liv så några fel och några rätt ska jag väl hinna med.

ICA-kort here we go!

Kommentarer
Postat av: mixband

tack så mycket!

2010-07-07 @ 15:22:02
URL: http://mixband.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha bra jobbat :D själv så använder jag mina föräldrars haha

2010-07-07 @ 21:41:23
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0