Det är inte ofta jag är i skogen, detta var ett undantag

Det blev en tidig och häktisk morgon denna dag. Jag vaknade med hjärtat i halsen när Adelinn knackade på mitt fönster vi halv 8, som skjuten ur en raket for jag upp för att öppna åt henne. Sen återstod fix, smink, kläder och hår. Ut i skogen drog vi för att plåta lite höst. Löven jag hade tänkt mig var visst en drös med barrskog men någon lite bild lyckades jag väl pricka rätt. Synd att minnet på kameran tog slut så fort. Nu är det pannkaks-lunch!


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja han är så himla mysig. :)



Hah var också ute i skogen idag på en promenad, så himla fint på hösten med alla färger! Skulle också ha tagit med mig en kamera... :/

2010-09-29 @ 18:17:58
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0