Mina tre tjejer fick modella

Solen lyser fortfarande i Spanien, det är runt 35 grader varmt om dagarna. Näst in till olidligt varmt. Idag shoppade jag i pá tok för stor mängd och jag är rädd att jag inte kommer fá allt med mig hem. Kommer kanske bli att jag fár betala en extra väska. Sá kan det kanske vara ibland.

Kom precis hem frán en spansk foto-shoot. Tre snygga tjejer i ett stekhett land som fick modella för mig. Det var svettigt och jag hoppas att det blev nágot bra. Svárt att säga när man bara kan se dem i kameran. Kul hade vi i varje fall. Bara en hel dag kvar här sen sitter vi pá planet hem. Det kommer bli sorgligt att lämna värmen, men samtigt skönt att fá komma hem.

Kommentarer
Postat av: Micha

Jag ser fram emot att se de bilderna!

2010-09-09 @ 15:07:13
URL: http://colourslide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0