Kompetens och vilja på en liten bit papper


Det är måndag och jag har satt igång med mitt aktiva arbetssökande. Jag tycker själv att skriva cv och personligt brev är bland det svåraste med att söka jobb. Att på så lite text få med det man har gjort och är bra på så att en arbetsgivare blir intresserad är krånglingt. Det känns även lite svårare att skriva när jag inte har något riktigt jobb som jag tänkt söka. Dags att fortsätta att fila på min text om kompetens och vilja.

Om du har lite tips om hur man skriver cv och personligt brev, dela gärna med dig av lite kunskap.


Kommentarer
Postat av: Kelly

Haha, hon var med i bloggen massa i somras! vi sågs dessutom i lördags o igen nu på söndag :-p

2010-09-28 @ 16:09:52
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0