Årsresumé 2010, del 2

APRIL

- Var på Elimia för första gången och jag kan ärligt säga att det var kul.

- Åkte på road trips och fikade

- Blev nergrusad och nästan överkörd av en cross

MAJ

- Pappa började bygga på poolen

- Åkte på klassresa till Stockholm, myste loss, träffade Bengan och hade underbart kul som alltid med SP07ME

- Hade en Ukrain, Natasha, boende hos mig

- Fick trotts komplikationer faktiskt gå på bal

JUNI

- Sista veckan innan studenten och jag gick på min första togafest

- Tog studenten

- Började jobba med Michaela och på lunchen gick vi hem och badade fötterna

- Hade mysig pick-nick på en klippa

Kommentarer
Postat av: Emeliié

fin du va på balen .. :)



Va va det för komplicationer ? :/

2011-01-09 @ 18:33:50
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vad fina bilder!



Kul att du var inne och tittade igår också. Allt bra idag?

2011-01-10 @ 08:53:39
URL: http://slipsens.se
Postat av: Maria Åberg

Hej! Jag tänkte höra om du ville fota på balen, eller om du och cissi hjälps åt? Hon lät så tveksam när jag frågade sist :) Du kan väl höra av dig på mailen? Det är den 21 maj. Kram M

2011-01-14 @ 14:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0