Nervös för denna fotografering!

Man kan redan börja ana handsvetten i mina händer, jag försöker förbereda mig så gott det går. Men som vanligt kommer nog magkänslan att ta över, det går ju faktiskt inte att planera allt i minsta detalj.

Jag hoppas att olyckan håller sig borta, för idag ska jag fota två balpar. Det är första gången som jag är nervös inför att fotografera. Jag vet inte vad det kan bero på; pressen, att jag inte känner de jag ska fota, eller är det något annat själsligt.


Modell: Cecilia Stolt, Foto: Jag
En bild från mina allra första riktiga fotografering. Det var perfekt fotoväder och idag är jag skeptisk till det starka solljuset.


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Ursäkta otroligt sent svar :)

Allt bra med dej?? :D

2011-05-21 @ 18:04:06
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Elinita

Hej, förlåt jag kanske är dum, men jag undrar jobbar du som fotograf eller är det mer ett starkt fritidsintresse?

2011-05-26 @ 09:39:32
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0