Stefan Holm inspirerar


Stefan Holm sitter och ser mysig ut.   Foto: Jag

Denna vecka har vi något som kallas kultur- och aktivitetsvecka. Det innebär att man får testa på olika aktiviteter, lära sig nya saker och gå på föreläsningar.

Idag var stiftelsen Drivhuset här och pratade om entreprenörskap, hur man får en idé och startar eget. Mina små idéer börjar bubbla upp igen. Bör jag starta mig en enskild firma? Time will tell.

Stefan Holm var även här och snackade om motivation och drivkraft från sina egna erfarenheter. Det har varit en riktigt inspirerande dag.

En liten parantes är att Stefan ser riktigt bra ut... Någon mer än jag som håller med?

Kommentarer
Postat av: vimmerbymorsan

Även en gammal tant som jag måste hålla med! Redigt snygg som vi säger i Småland!

2011-10-25 @ 19:31:28
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket. Tyvärr kan jag inte hålla med dig om att Stefan är snygg ;)

2011-10-26 @ 15:34:46
URL: http://slipsens.se
Postat av: Sandra P

Fy va avis jag är på er där borta. Hade varit intressant att lyssna på va han hade att säga :D

2011-10-26 @ 20:17:37
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0