Ett lite gråare Molkom

Molkom är inte alltid lika grått som dessa bilder kanske visar. Men om solen alltid skiner i Karlstad, jaa då blir det ju bara moln kvar till närliggande trakter. This is Molkom, typ.


Molkoms värdshus (har ingen riktig koll på vad som händer där eller vad det är till för)

Molkoms Pizzeria stället där eleverna på Folkhögskolan hänger på helgerna. När magen tryter och lusten att laga mat inte finns.

Maggans mode, säljer hon verkligen kläder som är världskända? Dags att ta reda på..

På min promenad genom den lilla byn Molkom lyckades jag gå vilse minst 5 gånger. Jag visste inte vart jag befann mig eller hur jag skulle ta mig hem. Men det slutade ju lyckligt och jag klarade av att ta mig tillbaka till internatet.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad mysigt det ser ut!

2011-09-26 @ 20:29:36
URL: http://slipsens.se
Postat av: "vimmerbymorsan"

För mej(som är så fruktansvärt gammal)känns dina bilder som 60-tal! Häftigt! Så såg det ut när jag växte upp, typ lanthandel och kanske inte pizzeria men ett fik som vi gick till ute på vischan!

(vischan betyder ute på landet ifall nån inte förstod det,jag sa ju att jag är gammal!!)

2011-09-27 @ 14:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0