Har dammat av kameran

Efter min mördar-resa på tåget till Karlstad blev jag bara 2 timmar försenad och halvt ihjälstressad av alla byten. Min väska lyckades även ta sig en egen resa och rullade runt genom hela tåget mellan Katrineholm och Karlstad tills en konduktör haffade den. Lite förvånad när jag hittade min väska i bistron och undrade hur tusan den hamnade där.
 
Och se.
Jag har dammat av kameran och faktiskt tryckt på avtryckaren och det har blivit några bilder. Helt otroligt att jag minns hur man gör.
 
Tillbringat tid i Karlstad och Molkom.
 
Pluggat ett antal timmar och blev godkänd på första kursen!
 
Träffade Molkomianer.
 
Tobbe lärde mig ett och annat om film-redigering. Så får se när min första film dyker upp här.

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Lust att göra ett bloglovinbyte och ett länkbyte?

PS. Om vi redan har gjort ett bloglovinbyte, så var inte orolig. Då följer jag dig fortfarande, har bara glömt bort det :)

2012-10-25 @ 11:43:13
URL: http://adhdochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0