Jag längtar redan till sommarens festivaler

Bråvallafestivalen har släppt sina första akter som är Rammstein, Green Day och Avicii.
 
Festivalnerven i mig pirrar till direkt. Det är helt fantastiskt att gå på festival, möta människor, se grymma konserter och allt som hör till. Gick på min första festival år 2006 och jag var 15 år gammal. Vi kände oss så coola som drog på Hultsfredfestivalen, en av Sveriges då största festivaler. Nu är det år 2012 och jag har 12 festivaler i bagaget och fler vill jag ju gå på.
 
Här är lite bilder från sommarens festivaler, vilket blev hela 5 stycken om man räknar med DAMPfestivalen som är lite av en låtsas festival.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0