Dag 4 – Mina framtidsvisioner

Jag kommer fälla ut mina vingar och flyga till ett varmt land, kanske bli bartender och träffa massor med människor, sedan reser jag vidare och backpackar i Nya Zeeland. Åker vidare på min resa genom världen till USA, börjar jobba på en tidning. Pengarna börjar rulla in och mitt namn kommer synas över världen. Jag reser jorden runt och skriver en bok om det. När jag blir gammal köper jag en fin villa i Colombia där jag flyttar in med en gammal vän, tills vi till slut dör tillsammans.

Men just för stunden, tar jag dagen som den kommer för jag hinner nog ändra mina drömmar tusen gånger. Texten är ett stycka av min fantasi som den är för stunden. Jag har mina riktningar i livet som jag strävar efter och jag vill hinna med en hel del på vägen också. Drömmar kan vara både stora och små.

 

Tidigare inlägg:
Dag 1
Presentation av mig.
Dag 2Därför bloggar jag.
Dag 3Mina 3 största intressen.
Dag 4Mina framtidsvisioner.

Dag 5 - Min familj

Dag 6 - En dagens-lista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0